Onks joku yllättynyt, Ninski peruutti illan leffatreffit. Hoh. Vuokranantajan edunvalvojakin peruutti torstaiteffit. Näin ollen jäljellä on huominen erittäin-eksän tapaaminen, jota odotan kyllä innolla. Hän soitti mulle tänään, ekaa kertaa jotain sataan vuoteen ja oli erittäin kiva jutella. Sanoinkin sen hänelle ja hän oli samaa mieltä.

Nyt kun torstaihini ei liity mitään paniikkitapaamista, voin huoletta keskittyä tapaamaan A:n silloin. Mmm. Hänellä on perjantai vapaa, joten voimme viettää iltaa ja kenties yötäkin yhdessä.

Aivan kamala ilma. Ei paljoa houkuttele ulos. Mutta ei se mitään, minä voi keskittyä kotona olemisen jaloon taitoon, tiskata ja muuta.

Vatsani on kammottavan kipeä, olen syönyt huonosti taas viime aikoina.

Yritän tässä epätoivoisesti saada työpaikkalääkäriäni kiinni. Toivotonta. Minun olisi käytävä hänen luonaan, jotta saan oikein luvan kanssa jäädä kesälomalle. Kummallista, kuinka vähän minua ahdistaa, olen päättänyt Barcelonasta paluun jälkeen joka tapauksessa löytää uuden työpaikan. Vanhaan minua ei saa kirveelläkään palaamaan, varsinkaan sen Isopomon palaverin jälkeen.

Tiistaita, kansalaiset. Olkoon päivänne hyvä.