Barcelonan urbaanivapaapoliisin iskuryhma on havainnut pulunpoikasen! Mina olen jopa joskus ajatellut, etta pulut syntyvat taysikasvuisina, kun niiden poikasia ei kukaan ole koskaan nahnyt. No nytpa on moinen ihme koettu aivan henkilokohtaisesti!

Me emme juurikaan ole syoneet mitaan, kumpikaan, moneen aikaan. Tiistaina syomamme paella tuntui riittavan koko viikoksi, mutta eilen snadissa nousussa paatimme uhmata kohtaloamme ja hortoilimme puolen yon aikaan syomaan. Los Fantasticos! Miljoona mikro-orgasmia! Lammasta! Kalaa! Riisia! Suussasulavan mureaksi haudutettua lihaa! Sipulia! Paljon sipulia! Voi hyvanen aika, hyva ruoka voittaa seksin milloin tahansa!

Eilinen jai muistoihimme jotakuinkin taydellisena paivana. Upeita valokuvia, hienoja hetkia. Istuimme parvekkeella aamuviiteen viinia ja vodkaa juoden, jutellen. Mitahan tanaan?

Olen niin onnellinen tasta matkasta. Niin onnellinen.