Joskus joku asia vain kolahtaa ja jää vaivaamaan päiväkausiksi.

Mä olen saanut koko ikäni kuulla, miten näytän ikäistäni paljon nuoremmalta. Liiallinen dokaaminen ja yletön röökinpoltto ovat kuitenkin nyt vaatineet veronsa ja alan olla aika ikäiseni näköinen. Toiset ovat eri mieltä. Nyt kun tämä juoppohulluus on ollut päällä, sitä tuntee itsensä entistäkin epävarmemmaksi ulkonäkönsä suhteen, asia, joka missään nimessä ei ole koskaan ollut muutenkaan minulle helppo. Olen aina vihannut kasvojani, kroppaani.

Sitten, ihmetellessäni kummallista sääilmiötä, jolloin minulla oli yhtä aikaa kylmä ja lämmin, viinan kiroista tietenkin vielä korostuen, minulle sanoo nuori sälli, jonka pitäisi jo tietää paremmin: "Sullon varmaan kato vaihdevuodet."

En mä niin vanha vielä ole. Jumalan pyssyt sentään. Laitan paperipussin päähäni ja katoan komeroon ikuisiksi ajoiksi.